خبرهای صنعت پایدار

چاپ صنعت پایدار 2 ویژه سی ان سی چوب خرداد95

در این شماره بیشتر اطلاعات در رابطه با تولید کنندگان سی ان سی وتامین کنندگان تجهیزات سی ان سی میباشد . اکثر کسانی که در این شماره معرفی شده اند از واحد های شاخص و معتبر در امور سی ان سی در داخل کشور میباشند .رشد سریع واشتهای مهندسین برای تولید سی ان سی در مکانیزه شدن سیستم تولید مصنوعات چوبی وفراوردهای ام دی اف بسیار بالا میباشد . جالب توجه اینکه این رشد در تولید موجب پدید ار شدن شرکت های تامین کننده تجهیزات این ماشین آلات ورقابت شدید در این بخش برای فروش این
1395/03/27[ادامه ... ][نمایش : 1814]

چاپ شماره خرداد95 صنعت پایدار

این شماره اولین شماره سال 95 میباشد . مثل سابق پر بار و فروشندگان سی ان سی اکبند واستوک تولید کنندگان قالب وقطعات صنعتی وواحد های ارائه دهنده خدمات سی ان سی در حوزه برش ها فرز تراش خدمات مهندسی ومعرفی نمایشگاهای صنعتی کشوردر این شماره قابل مشاهده میباشد . معرفی تامین کنندگان تجهیزات سی ان سی در فصل چهارم از اطلاعات موجودوداغ این شماره میباشد . درحال حاظر صنعت با توجه به همه مسائل سیاسی اقتصادی موجود که دشمنان برای جلوگیری از رشد اقتصادی و علمی ایران انجام داده ومیدهند در شرایط نرمال خود قراردارد . شاید بعضی گله ها و ناراحتی ها باشد ولی مهم اینکه ما در حال حاضر همه امکانات پیشرفت را بدست اورده یا در استانه بدست اوردن هستیم.با
1395/03/27[ادامه ... ][نمایش : 1861]

چاپ شماره جدید سی ان سی فلز اسفند 94

شماره جدید سی ان سی فلزاسفند94 منتشر شد دراین شماره شما با اخرین اطلاعات تجاری حوزه صنعت سی ان سی در کشورمان بصورت کاملا پویا اشنا میشوید. معرفی دستگاها وتجهیزات جدید در این شماره کاملا گویای تحول های صنعت پس از برجام می باشد .
1394/12/13[ادامه ... ][نمایش : 1985]

چاپ صنعت پایدار 2 ویژه سی ان سی های چوب شماره بهمن 94

چاپ صنعت پایدار2 شماره بهمن94 . این شماره همزمان با برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع ماشین آلات چوب وتجهیزات وابسته ( مدکس - وودکس) تهران در تاریخ 11الی14 بهمن 94 از ساعت 9الی 17 برگزار میشود در محل غرفه صنعت پایدار درسالن12و13عرضه میگردد.
1394/11/10[ادامه ... ][نمایش : 2102]

چاپ صنعت پایدار 2 ویژه سی ان سی چوب شماره دی 94

صنعت پایدار2 پس از چند ماه انتظاربه چاپ رسید دلیل اصلی دیر شدن انتشار این شماره که تقریبا شبیه همان وضعیتی که در شماره فلزدی ماه اشاره نمودیم میباشد. خوشبختانه تکلیف برجام به فرجام رسید که باعث یک تحرکی در صنعت گردید. ما از رئیس جمهورعزیز بخاطر زحمت ها وخون دل خوردن هاکه برای این موضوع کشیدند تشکر می نماییم .
1394/10/29[ادامه ... ][نمایش : 2274]

چاپ شماره دی ماه 94صنعت پایدار ویژه سی ان سی فلز

این شماره با کمی تاخیرو بعلت اوضاع مالی وبلاتکلیفی شرکت های صنعتی بچاپ رسیده است و در این شماره برخی از فعالیت های جدید صنعتگران کشور در حوزه های مختلف صنعت سی ان سی اطلاع رسانی شده است .متاسفانه در طی سال های اخیر صنعت کشور ما دست خوش موضوع مذاکرات شده است .اینکه بعد از مذاکرات چه خواهد شد وچه نخواهد شد ارام ارام به یک معذل تبدیل شد که در نهایت موجب کندی در راه رشد وارتقائ صنعت ما شد است.
1394/10/20[ادامه ... ][نمایش : 1774]

گزارش صنعت پایدار ازنمایشگاه صنعت قزوین

نمایشگاه صنعت قزوین از تاریخ 1الی4 دی ماه94 در محل نمایشگاه های استان قزوین با حضور شرکت های صنعتی از قزوین و عمدتا از تهران در قالب ماشین سازی ابزار تجهیزات اتوماسیون ماشین آلات وخدمات صنعتی برگزار شد . استقبال ضعیف صنعتگران ومردم استان از نمایشگاه بسیار مشهود بود .
1394/10/08[ادامه ... ][نمایش : 2447]

شهرک صنعتی کارگاهی امیر کبیر اصفهان

مطالعات بانک جهانی نشان داده که واحدهای کوچک صنعتی در کشورهای صنعتی و در حال توسعه ، اثرات محسوسی بر اشتغال ، درآمد ملی و نیز دستیابی به رشد متعادل جامعه داشته و نقش مهمی را ایفا کرده اند. سیاست های موفق کشورهای صنعتی و در حال توسعه در ارائه خدمات نرم افزاری مهندسی و کمک به واحد های کوچک صنعتی در راستای افزایش کیفیت و کمیت تولیدات آنها ، باعث شده تا جهش چشمگیر و غیر قابل تصوری در رشد اقتصادی ، فرهنگ صنعتی ، اشتغال مولد پایدار و توسعه صادرات صنعتی این گونه کشورها بوجود آید.
1394/08/21[ادامه ... ][نمایش : 4262]

چاپ شماره مهر 94 سی ان سی چوب

دراین شماره ما شما را با انواع ماشین آلات سی ان سی چوب ومصنوعات چوبی تولید شده داخلی وتجهیزات وابسته به این صنعت بهمراه افراد فعال این حوزه در سطح کشور اشنا می نماییم . از شاخص های مهم این شماره استفاده ازتکنیک های جدید فنی در ارتقائ عملکرد ماشین الات سی ان سی تولید داخل در سرعت بخشیدن به زمان ماشین کاری با دقت بیشتر می باشد.تنوع ساخت دستگاه با مدل های قیمتی واستفاده خریداران از شرایط لیزینگ نیز ازموارد آگهی های موجود این شماره می باشد . روابط عمومی وامورنمایشگاها
1394/07/14[ادامه ... ][نمایش : 2201]

چاپ شماره مهر 94 سی ان سی فلز

این شماره در مهر94 وهم زمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت تهران بچاپ رسیده است .درزمینه فروش تولید خدمات مشاوره اموزش تجهیزات و ابزارانواع دستگاهای سی ان سی که بر روی متریال های فلزی قابل استفاده میباشند با معرفی کانون های تجاری وابسته به این صنعت اطلاعاتی درج گردیده است. شما میتوانید با مراجعه به نمایشگاه صنعت تهران که از 13الی16 مهر94 ومراجعه به نمایشگاه صنعت اصفهان که از5الی8ابان94 برگزار می شوند. نسخه جدید را دریافت نمایید . همچنین می توانید به نمایندگیهای صنعت پایدار در سطح کشور وبا تماس تلفنی نیز نسخه مذکور را تهیه نمایید. روابط عمومی وامور نمایشگاها
1394/07/14[ادامه ... ][نمایش : 1963]

چاپ شماره جدید صنعت پایدار2ویژه گروه CNC چوب بهمن 93

شماره جدید صنعت پایدار2 ویژه گروه سی ان سی چوب منتشر شد. در این شماره شما با اخرین اطلاعات تجاری شده حوزه سی ان سی چوب در ایران وتولید مصنوعات چوبی اشنا میشوید.
1393/11/09[ادامه ... ][نمایش : 2812]

توانایی سیستم HEL-MD در نابودی خمپاره ها و پهپادها با استفاده از لیزر نصب شده بر روی وسایل نقلیه

سلاح های لیزری با انرژی بالا از قسمت های مهم تحقیقات شرکت هایی همچون لاکهیدمارتین، Rheinmetall و نورث روپ گرومن می باشند. کمپانی بوئینگ نیز در حال کار بر روی نمایش دهنده انرژی لیزری موبایل (HEL MD) خود است که جای خود را در ارتش ایالات متحده باز کرده است. بین هجدهم ماه نوامبر تا دهم ماه دسامبر، HEL MD با موفقیت توانسته از عهده شلیک خمپاره ها و پهپادهای در حال پرواز برآید.
1393/08/29[ادامه ... ][نمایش : 2054]

نمایش کارِ بزرگ سپاه با پرواز پهپادتماما RQ۱۷۰ ایرانی

خبرگزاری تسنیم: "حالا با گذشت حدود ۶ ماه از آن رونمایی، نمونه تماماً بومی آرکیو۱۷۰ که طبق اعلام مسئولان نیروی هوافضا قرار است که تهاجمی هم باشد، به پرواز درآمده است و این یعنی جانور قندهار، حالا دیگر تبعه ایران شده است".
1393/08/29[ادامه ... ][نمایش : 1965]

گزارش از شهرک صنعتی بهسازی

شهرک صنعتی بهسازی در استان تهران و در حومه شهر اسلام شهر بخش احمد اباد مستوفی در مساحت 92 هکتار وبا مجوز رسمی وزارت صنایع در سال 1385 تاسیس گردیده است. این شهر صنعتی مدرن دارای امکاناتی همچون استخر،ر رستوران گارگری و مدیریتی، بیمارستان ، هتل، مسجد، اتش نشانی، پارکینگ، و سایر امکانات توسط بخش کاملا خصوصی اداره میشود .
1393/08/04[ادامه ... ][نمایش : 4379]

گزارش از جلسه هیئت مدیره صنعت پایدار

در تاریخ 24/6/1393 جلسه هیئت مدیره صنعت پایدار با حضور آقای رضا فتحی پور مدیر مسئول وخانم ناهید نجفی مدیر روابط عمومی امور نمایشگاهاومشاور مالی وآقای دکتر قدرت مشاور ارشد برگزار گردید .دراین جلسه ضمن بررسی فعالیت مجموعه مبلغ 300میلیون ریال جهت تداوم وشد ت امر اطلاع رسانی جهت حضور بیشتر در مناطق صنعتی کشور اختصاص یافت .این بوجه بخشی از محل سود آگهی ها و بخشی دیگر از محل کمکهای اصلی به این امر منظور شد .
1393/06/25[ادامه ... ][نمایش : 2157]

چاپ شماره جدید صنعت پایدار 2 ویژه سی ان سی چوب

شماره جدید صنعت پایدار2 ویژه گروه سی ان سی چوب شهریور 93 چاپ گردید .این آگهی نامه در واقع نشان دهنده ساختار های تجاری صنعت سی ان سی چوب در ایران میباشد وهمه زاویه های موجود در این صنعت با اطلاعات دقیق و کامل به تصویر کشیده شده است .
1393/06/22[ادامه ... ][نمایش : 2653]

گزارش صنعت پایدار از اطلاع رسانی استان آذر بایجان شرقی قسمت1

در راستای امر اطلاع رسانی که ازواجبات هر کاری برای یک رسانه محسوب میشود .صنعت پایدار برای شفاف سازی و جلوگیری از ابهامات وآشنایی با عملکرد این رسانه در یک اقدام کم نظیر وبر اساس تصمیم گیری گروه مدیریت صنعت پایدار مورخه 22/2/93گزارش از برنامه های توزیع و اطلاع رسانی این رسانه فعلا بصورت متن و عکس ودر صورت لزوم تهیه فیلم و نصب آن در سایت وحتی چاپ عکس ها در آگهی نامه اقدام نموده تا مشتریان وهمکاران عزیز خیالشان از نوع عملکرد صنعت پایدار اسوده گردد .
1393/06/22[ادامه ... ][نمایش : 2204]

پهپاد سرنگون شده اسرائیل به پیشرفت هواپیماهای بدون سرنشین ایران منجر می‌شود

«حسین دهقان»، وزیر دفاع ایران، اعلام کرد که سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در نطنز نمایانگر آن است که ایران، پاسخ کوبنده‌ای به هرنوع تجاوز می‌دهد. این گزارش سپس ادامه داد، هرگونه دسترسی ایران به فناوری به شدت رمزگذاری شده درون این وسیله نقلیه احتمالاً نگرانی عظیمی را در تل‌آویو به وجود خواهد آورد.
1393/06/05[ادامه ... ][نمایش : 1852]

هشتمین نمایشگاه بین المللی فولاد متا لوژی اتوماسیون و ابزار دقیق اصفهان

در ادامه حرکت قطار موفقیت نمایشگاهای کشوردر سال 93 بعد از ایستگاه نفت گاز ساپکو صنعت تبریز به ایستگاه فولاد واتوماسیون اصفهان در تاریخ 22الی 25 مرداد 93 رسیدیم .نمایشگاه 93 بدون شک متفاوت تر از همه سالها بود .حضور قدرتمند شرکت کنندگان در تمامی سالنها در حدود 150 شرکت از داخل و خارج کشور در 2گروه اتوماسیون در سالن شیخ بهایی و فولاد متالوژی در سالن های میرداماد و نقش جهان با غرفه سازی عالی وحضور گسترده مردم شور حال خاصی به نمایشگاه امسال داد.
1393/06/01[ادامه ... ][نمایش : 2214]

هشتمین نمایشگاه صنعت وماشین آلات تبریز

یازدهمین نمایشگاه بین المللی فولاد معادن متالوژی فلزات این نمایشگاه در تبریز و در محل نمایشگاهای بین المللی تبریز در تاریخ 19الی 22 خرداد 93 برگزار گردید حدود 200شرکت کننده از استانهای اذر بایجان شرقی غربی تهران خراستان کرج قزوین وکشورهای چین ترکیه اکراین در فضای بسیار خوب و گرمی حضور داشتند. نمایشگاه 93 بسیار قوی تر از سالهای گذشته بود ورشد بسیار بالایی داشت .امسال بعد از برگزاری موفق نمایشگاه نفت و گاز تهران این نمایشگاه نیز بسیار موفق برگزار گردید .
1393/04/01[ادامه ... ][نمایش : 2359]

گزارش از منطقه صنعتی کاسه گران قم قسمت 1

عرصه تولید وسرمایه گزاری گسترده این منطقه صنعتی را به یک کلنی با ارزش و قدرتمند در حوزه تولید مصنوعات چوبی در کشور و منطقه خاور میانه تبدیل کرده است. شاید این گزارش بیان گر همه توانمندیهای منطقه نباشد ولی باید اعتراف کرد قمی ها واقعا نجارهای بسیار خبره هستند.
1393/03/05[ادامه ... ][نمایش : 5604]

اخبار داخلی صنعت پایدار

درمورخه 1393/2/22جلسه هیعت مدیره صنعت پایدار با حضور آقای رضا فتحی پور مدیر مسئول وصاحب امتیاز خانم ناهید نجفی مدیر روابط عمومی و مشاور مالی آقای دکتر علی قدرت مشاور ارشد وبرنامه ریزی مسئول امور چاپ درمحل دفتر تبلیغات و بازار یابی تشکیل شد. در این جلسه برنامه های فعالیت صنعت پایدار بررسی وتصمیم گیری شد که بشرح زیر اعلام می گردد.
1393/02/27[ادامه ... ][نمایش : 3173]

چاپ جدید آگهی نامه های صنعت پایدار

صنعت پایدار در حوزه سی ان سی فلز وصنعت پایدار2در حوزه سی ان سی چوب جدید ترین اخبار تجاری سی ان سی شامل: ماشین الات ، خدمات ،ابزار، آموزش، طراحی ،نرم افزار،تجهیزات وسایر موضوعات علاقه مندان جهت دریافت نسخه چاپی میتوانند از طریق تماس با واحد تبلیغات مراجعه به نما یندگیهای مجاز ویا منتظر دریافت در محل کار خود باشند
1393/02/22[ادامه ... ][نمایش : 3096]

بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در ستاد فرماندهی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مدت دو ساعت از نمایشگاه دستاوردهای این نیرو بازدید کردند. در این نمایشگاه، دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه های طراحی و ساخت پهپادها، سامانه های موشکی ضدناو و بالستیکی و ضد سپر موشکی، سامانه های پدافندی و انواع رادارها و مراکز کنترل فرماندهی به نمایش گذاشته شده بود.
1393/02/22[ادامه ... ][نمایش : 2010]

استخدام تراشکار ماهر

به 2 تراشکار ماهر و استاد با حقوق و مزایای عالی نیازمندیم .. کارگاه:تهران جاده قديم کرج بعد از پل شير پاستوريزه،خيابان فتح29،نبش8شرقي،پلاک1تلفن:66806541و66797550
1393/02/09[ادامه ... ][نمایش : 2704]

زمستان در بهار

مقاومت زمستان در مقابل بهاراز جمله نبردهای طبیعت در مقابل هم میباشد شاید کمتر کسی فکر میکرد در 11فروردین ما شاهد بارش برف باشیم .ولی امد باید شکر خدای را بجا اورد تا همیشه شاهد نزول برکتهای او باشیم.
1393/01/17[ادامه ... ][نمایش : 2827]

شهرک صنعتی تازه تاسیس سهند

گزارش تصویری از شروع بهار در سهند شهرک صنعتی سهند در کیلومتر 6جاده ساوه و در جوار شهر چهار ذانگه و در روبروی شهرک صنعتی چهار دانگه قرار دارد این شهرک توسط بخش خصوصی تاسیس گردید است و در حال اماده سازی می باشد
1392/12/26[ادامه ... ][نمایش : 4360]

در سال جدید فقط 15 میلیون نفر یارانه میگیرند!

به گزارش ایران نیدز به نقل از مهر، ارسلان فتحی پور در حاشیه جلسه امروز شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران از آخرین وضعیت بررسی تبصره فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها در بودجه خبر داد و گفت: روز گذشته نزدیک به 7 ساعت در کمیسیون بر روی قانون هدفمندی و فاز دوم آن بحث و بررسی صورت گرفته این در شرایطی است که دولت تنها 4 رقم را در قالب این لایحه به مجلس اعلام کرده است.
1392/11/12[ادامه ... ][نمایش : 1914]

شرکت پتروشیمی از لیست تحریم‌ امریکا حذف شدند+اسامی شرکتها

به گزارش ایران نیدز به نقل از ایسنا، طی اعلام اداره بازرگانی شرکت پتروشیمی جم، براساس توافقنامه 24 نوامبر 2013 بین ایران و گروه موسوم به 1+5 لغو موقت برخی تحریم‌ها علیه ایران در مورخ 20 ژانویه توسط وزارت خزانه داری آمریکا صورت گرفت که در فاز اول در قبال انجام تعهدات جمهوری اسلامی ایران پاره‌ای از تحریم‌ها تا 20 جولای 2014 مصادف با اواسط تابستان 1393 لغو می‌شود
1392/11/12[ادامه ... ][نمایش : 1805]

گزارش منطقه صنعتی چهار دانگه

این شهرک در راستای انتقال و ساماندهی مشاغل آلاینده شهر تهران توسط شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری طراحی گردیده است . ‏پروژه مذکور در اراضی به مساحت تقریبی 240 هکتارکه شامل 3500 ‏واحد صنفی و 3000 ‏واحد تجاری می باشد. ‏صنوف در نظر گرفته شده برای استقرار در این شهرک عبارتند از: ‏ماشین سازان، فلزتراشان، آهنگران ساختمانی، آلومینیوم کاران، مصنوعات فلزی و درودگران . ‏بخش اجرا شده توسط این گروه شامل 220 ‏واحد کارگاهی با زیر بنایی بالغ بر700000 ‏متر مربع و ساخت فضای عمومی شهرک و محوطه سازی می باشد که در حال حاضر در حال بهره برداری توسط اصناف مربوطه است و دهها هزار نفر در شهرک فوق مشغول به کار می باشند.
1392/11/06[ادامه ... ][نمایش : 7594]

بانک ها متهمان اصلی ضربه به تولید و صنعت خودرو هستند

ابراهیم نکو، بانک ها را از متهمان اصلی ضربه به تولید و صنعت کشور دانست و گفت : با توجه به عدم همکاری بانک ها با بنگاههای تولیدی و مشکلاتی که در راستای این نحوه برخورد بانک ها بر صنعت و تولید به خصوص صنعت خودرو وارد شده باید بانک ها را به عنوان متهمان ضربه به تولید کشور به دادگاه معرفی شوند.
1392/10/13[ادامه ... ][نمایش : 3147]

ارائه گزارش حمایت از تولید ملی تا پایان آبان ماه به محلس

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی از ارائه این گزارش تا پایان آبان ماه به محلس خبر داد و خاطر نشان کرد: پس از ارائه گزارش به مجلس در نوبت قرار می‌گیرد و احتمالا در اوایل آذر ماه در صحن قرائت خواهد شد.
1392/08/26[ادامه ... ][نمایش : 977]

معرفی شرکت FIN

هدف این شرکت استفاده از راههای بین المللی سریع با تکنولوژی جدید جهت ابداعات در تکنولوژی برای تولید تجهیزاتی با گرید بالا و توسعه سطح صنعت تولید تجهیزات نوری مکانیکی و الکترونیکی یکپارچه CNC برای پیشرفت صنعت ملی می باشد.
1392/08/01[ادامه ... ][نمایش : 4750]

دستگاه تراش

دستگاه تراش (به انگلیسی: lathe)‏ ماشین ابزاری است که برای تراشیدن و شکل دهی به قطعات چوبی و فلزی معمولاًدوار به کار می‌رود. به دلیل تولید اقتصادی با دقت بالا و کیفیت دستگاه تراش را در فرمها و شکلهای مختلفی میسازند اکثر قطعات ماشین الات دارای مقاطع دایره‌ای بوده و قابل تولید با ماشین تراش می‌باشند و از طرفی به منظور ارزان بودن و سرعت بالای تراشکاری نسبت به سایر روش‌ها استفاده از ماشین تراش یک روش معمول و پر استفاده در صنعت می‌باشد.
1392/07/13[ادامه ... ][نمایش : 7376]

تب ساخت cnc در ایران

متاسفانه اکثر سایتها و وبلاگ های مرتبط با cnc ، ساخت دستگاه را توصیه میکنند و آموزش میدهند. این موضوع وقتی تاسف بار میشود که بازخورد آن در جامعه ، افراد بسیاری ست که با ورود به عرصه ی ساخت cnc ، دچار شکست و سرخوردگی میشوند.
1392/07/13[ادامه ... ][نمایش : 4711]

پیشنهاد فتحی‌پور برای عضویت مجلسی‌ها در کارگروه‌ شناسایی و رفع موانع رونق اقتصادی

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داد که روسای کمیسیون های اقتصادی مجلس نیز در کارگروه های دولت برای شناسایی و رفع موانع رونق اقتصادی عضویت یابند.
1392/06/31[ادامه ... ][نمایش : 1772]

وزرای دولت تدبیر و امید متخصص هستند

حمید رضا فولاد گر نماینده مردم اصفهان در مجلس عضو کمیسیون صنعت معدن تجارت حمیدرضا فولادگرˈدر گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجلس یک هفته کاری فشرده و چهار روز در صحن علنی برای انتخاب وزیران وقت گذاشت و با بررسی کامل وزرای پیشنهادی به بیشتر آنان رای مثبت داد
1392/06/12[ادامه ... ][نمایش : 3145]

کسب گواهینامه کارشناسی مبانی تبلیغات بازرگانی

کسب گواهینامه کارشناسی مبانی تبلیغات بازرگانی توسط صنعت پایدار ایرانیان .این گواهینامه یکی از مدارک معتبر برای مدیران مسئول کانون های آگهی و تبلیغات می باشد .
1392/06/12[ادامه ... ][نمایش : 2819]

دستگاه های مولتی اسپیندل

در حال حاضر انجام عملیات سوراخکاری برقو و قلاویز دربسیاری از کارگاههای کوچک و بزرگ صنعتی کشورمان با استفاده از تجهیزاتی انجام میشود که تنظیم موقعیت و زاویه سوراخ در هر مرتبه از انجام عملیات با استفاده ازنیروی انسانی انجام می پذیرد و بر همین اساس احتمال بروز خطا و عدم یکسان بودنقطعات تولیدی بسیار زیاد و اجتناب ناپذیر است.
1392/05/30[ادامه ... ][نمایش : 5342]

CNC پدیده ای نو در صنعت چوب

بشر از دیر بازدر پی آن بوده که با استفاده از ساده ترین روش ها و صرف کمترین زمان ، بهترین وسایل را به دست آورد. انسان اولیه تنها با سنگ الفت داشت و بدین لحاظ کلیه اشیا و لوازم خود را با رنج بسیار از سنگ می ساخت . با گذشت زمان و تکامل تدریجی اندیشه بشری انسان به استفاده از گیاهان و فرآورده های گیاهی روی آورد و به دنبال آن برخی از ملزومات خود را از چوب و برگ درختان تهیه کرد.
1392/05/30[ادامه ... ][نمایش : 4953]

پروسه تزریق پلاستیک

شیوه تزریق پلاستیک از مهمترين و پرکاربردترين روشهای شکل دهی پلاستيـک وتـــوليدمحصـــولات پلاستيکی در صنايــع محســوب می شود. در اين روش مــاده اوليــه کــه يکی از انـــواع تــرموپلاستها می باشد، طی عمليات خاصی به داخل کويتيهای ( Cavity ) قالب رانده شده و پس از خنک کاری از قالب بيـرون می آيند.
1392/04/31[ادامه ... ][نمایش : 4574]

تشکیل کمیته فنی و امور آموزش موسسه صنعت پایدار

در مورخه 13/4/1392اولین جلسه کمیته فنی وامور آموزش موسسه صنعت پایدار در محل دفتر پخش و بازاریابی موسسه با حضور اقایان فتحی پور مدیر عامل و مهندس شاهین فخر مهندس محمدی مهندس بیان مهندس ملک محمدی تشکیل گردید در این جلسه ابتدا شرکت کنندگان پس از بررسی و مشورت اقای مهندس شاهین فخررا بدلیل داشتن تجربه بالاتر وتخصص های لازم مدیریتی بعنوان رئیس کمیته انتخاب و منصوب نمودند
1392/04/18[ادامه ... ][نمایش : 2692]

اختراع و تولید دستگاه برش تمام خودکار CNC نسج سخت دندانی در مشهد

به گزارش ایلنا، این دستگاه به همت حوریه موسوی بندر آبادی دانشیار گروه ترمیمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با همکاری محمد خالقی نوغابی طراحی، ساخته و در اداره اختراعات با شماره ۷۷۴۵۴ ثبت شده و در حال حاضر در آزمایشگاه دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد مورد استفاده قرار گرفته است.
1392/04/15[ادامه ... ][نمایش : 2586]

تجهیز کارگاه ماشین ابزار دانشگاه آزاد واحد زاهدان

مهندس فرهاد حسین پور : از تجهیز کارگاه ماشین ابزار گروه مهندسی صنایع با تلاش و همت دکتر دهمرده رئیس دانشگاه آزاد واحد زاهدان خبر داد کارگاه ماشین ابزار گروه مهندسی صنایع با مساعدت وهمکاری دکتر دهمرده رئیس دانشگاه آزاد واحد زاهدان به دستگا ههای فرز و CNC آموزشی و معمولی تجهیز شد .
1392/04/15[ادامه ... ][نمایش : 2217]

وضعیت تجاری ماشن الات cncچوب در ایران

گزارشی از وضعیت تجاری ماشن الات cncچوب در ایران .به طور كلي دستگاه هاي cnc چوب درايران در سه كلاس طبقه بندي ميشوند. 1- دستگاه هاي cnc اروپايي 2- دستگاه هاي cnc ايراني 3- دستگاه هاي cnc چيني
1392/04/15[ادامه ... ][نمایش : 2264]

آخرین مقاله ها