دستگاه سی ان سی توان فوقالعادهای برای بالا بردن توانایی یک کارگاه در تولید قطعات مختلف دارد اما این دلیل نمی شود که صاحب کارگاه نسبت به بازاریابی کارگاه سی ان سی بی تفاوت باشد. در مطالب قبل نشان دادیم که در بازاریابی کارگاه سی ان سی چه موارد میتواند تاثیرگذار باشد، اما در اینجا به شما خواهیم گفت که روند بازاریابی این کارگاه ها به چه شکلی است و باید از چه ابزارهایی استفاده کنند بازاریابی کارگاه CNC به صورت مستقیم اولین روش تبلیغاتی که یک کارگاه میتواند به کار ببرد تبلیغات مستقیم است که امروزه شاهد اجرای نمونه های مختلف آن در قالب تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات در بیلبوردها هستیم. در حقیقت کارگاه های سی ان سی نمونه کار ها و توانایی های خود را در قالب پیام های تبلیغاتی در تلویزیون و در بیلبوردهای تبلیغاتی قرار میدهند و از این طریق به کسب درآمد می پردازند.
چرخدنده وسیلهای است برای انتقال گشتاور که به کمک آن میتوان مقدار گشتاور و یا سرعت دورانی را کاهش یا افزایش داد. همچنین به کمک چرخ دندهها میتوان جهت حرکت را تغییر داد. ساختار: داخلیترین قسمت چرخدنده توپی میباشد که به محور محرک متصل میباشد. در بیرون این قسمت جان چرخدنده قرار گرفتهاست. بیرونیترین قسمت در جهت شعاعی، محیط چرخدنده Rim میباشد که دندانههای چرخدنده در این قسمت قرار میگیرند. این بخش از چرخدنده منبع اصلی ایجاد صدا میباشد. مهمترین اصطلاحاتی که در طراحی چرخدنده بکار میروند عبارتاند از: دایره گام: دایرهای فرضی که تمامیمحاسبات بر اساس آن انجام میگیرد. دایره گام دو چرخدنده درگیر بر هم مماس میباشند. گام محیطی: طول کمانی از دایره گام که بین دو نقطه متناظر از دو دندانه مجاور قرار گرفتهاست. ارتفاع سردنده: فاصله بین بالای دندانه تا دایره گام. ارتفاع تهدنده: فاصله بین ته دندانه تا دایره گام. لقی محیطی: مقداری که فضای خالی بین دو دندانه یک چرخدنده از ضخامت دندانههای چرخدنده درگیر با آن در امتداد دایره گام بیشتر است. چرخدندهها بر اساس وضعیت قرارگیری محورهای دو چرخدنده درگیر نسبت به هم به دو گروه اصلی تقسیم میشوند: