آخرین خبرها

پهپاد راهبردی فطرس بزرگترین هواپیمای بدون سرنشین کشور با حضور وزیر دفاع رونمایی شد

در ایام سالروز حماسه آزادسازی سوسنگرد قهرمان با حضور سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح "پهپاد فطرس" بزرگترین هواپیمای بدون سرنشین کشور در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع رونمایی شد.
1392/09/18[ادامه ... ][نمایش : 2073]

فتح یازدهم جردن صنعتی ایران

صنعت پایدار در راستای حمایتهای تبلیغاتی خود از صنعت کشور اقدام به تهیه گزارشهایی از مناطق فعال صنعتی نموده است.که برای شروع این حرکت به معرفی منطقه صنعتی فتح یازدهم می پردازیم .
1392/08/01[ادامه ... ][نمایش : 4605]

گزارش شرکت اسپینر

دراین گزارش به اختصار می توانید با محصولات و خدمات شرکت اسپینر در زمینه CNC آشنا شوید .
1392/06/18[ادامه ... ][نمایش : 6857]

کسب گواهینامه کارشناسی مبانی تبلیغات بازرگانی

کسب گواهینامه کارشناسی مبانی تبلیغات بازرگانی توسط صنعت پایدار ایرانیان .این گواهینامه یکی از مدارک معتبر برای مدیران مسئول کانون های آگهی و تبلیغات می باشد .
1392/06/12[ادامه ... ][نمایش : 2819]

طراحان موفق این نکات را رعایت میکنند

مشکل اصلی طراحان تمرکز بر نرم افزار است. نرم افزار طراحی، وسیله است نه هدف. همه ی ما حروف و کلمات زبان فارسی را بلدیم، ولی همه ی ما نمیتوانیم یک شعر خوب بسرائیم. من فتوشاپ را مسلطم. ابزارهای آن را میشناسم. ولی طراحی یک پوستر یا کاتالوگ را به طراح میسپارم. حتما بارها از خود پرسیده اید: من که بر همه ی امکانات آرتکم مسلطم ، چرا مدلی که طراحی میکنم ، بازار ندارد؟
1392/06/12[ادامه ... ][نمایش : 4383]

دستگاه های مولتی اسپیندل

در حال حاضر انجام عملیات سوراخکاری برقو و قلاویز دربسیاری از کارگاههای کوچک و بزرگ صنعتی کشورمان با استفاده از تجهیزاتی انجام میشود که تنظیم موقعیت و زاویه سوراخ در هر مرتبه از انجام عملیات با استفاده ازنیروی انسانی انجام می پذیرد و بر همین اساس احتمال بروز خطا و عدم یکسان بودنقطعات تولیدی بسیار زیاد و اجتناب ناپذیر است.
1392/05/30[ادامه ... ][نمایش : 5342]

CNC پدیده ای نو در صنعت چوب

بشر از دیر بازدر پی آن بوده که با استفاده از ساده ترین روش ها و صرف کمترین زمان ، بهترین وسایل را به دست آورد. انسان اولیه تنها با سنگ الفت داشت و بدین لحاظ کلیه اشیا و لوازم خود را با رنج بسیار از سنگ می ساخت . با گذشت زمان و تکامل تدریجی اندیشه بشری انسان به استفاده از گیاهان و فرآورده های گیاهی روی آورد و به دنبال آن برخی از ملزومات خود را از چوب و برگ درختان تهیه کرد.
1392/05/30[ادامه ... ][نمایش : 4953]

فورد فوکوس پرفروش ترین خودرو در جهان

این خودروساز اعلام کرده تقاضا برای این خودرو به اندازه ای بوده که در سه ماهه نخست سال 2013، فوکوس پرفروش ترین خودرو در جهان باقی مانده است. در مقایسه با همین زمان در سال گذشته، فروش جهانی فوکوس 18 درصد افزایش داشته است. این خودروساز اعلام کرده است که در سراسر دنیا 288724 دستگاه فوکوس به فروش رسیده است.
1392/05/30[ادامه ... ][نمایش : 2754]

تشکیل بانک اطلاعات تخصصی cncکشور

موسسه صنعت پایدارایرانیان در راستای اهداف اطلاع رسانی به واحدهای صنعتی حتی غیر صنعتی نیازمند در داخل کشور،جهت سرویسهای تخصصی و کارشناسی حوزه cncبا توجه به نوع سرویس ومنطقه نیازمند ، دسترسی اسانترومتمئن، اقدام به تاسیس بانک اطلاعاتی نموده است.
1392/04/26[ادامه ... ][نمایش : 2508]

تشکیل کمیته فنی و امور آموزش موسسه صنعت پایدار

در مورخه 13/4/1392اولین جلسه کمیته فنی وامور آموزش موسسه صنعت پایدار در محل دفتر پخش و بازاریابی موسسه با حضور اقایان فتحی پور مدیر عامل و مهندس شاهین فخر مهندس محمدی مهندس بیان مهندس ملک محمدی تشکیل گردید در این جلسه ابتدا شرکت کنندگان پس از بررسی و مشورت اقای مهندس شاهین فخررا بدلیل داشتن تجربه بالاتر وتخصص های لازم مدیریتی بعنوان رئیس کمیته انتخاب و منصوب نمودند
1392/04/18[ادامه ... ][نمایش : 2693]

اختراع و تولید دستگاه برش تمام خودکار CNC نسج سخت دندانی در مشهد

به گزارش ایلنا، این دستگاه به همت حوریه موسوی بندر آبادی دانشیار گروه ترمیمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با همکاری محمد خالقی نوغابی طراحی، ساخته و در اداره اختراعات با شماره ۷۷۴۵۴ ثبت شده و در حال حاضر در آزمایشگاه دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد مورد استفاده قرار گرفته است.
1392/04/15[ادامه ... ][نمایش : 2588]

تجهیز کارگاه ماشین ابزار دانشگاه آزاد واحد زاهدان

مهندس فرهاد حسین پور : از تجهیز کارگاه ماشین ابزار گروه مهندسی صنایع با تلاش و همت دکتر دهمرده رئیس دانشگاه آزاد واحد زاهدان خبر داد کارگاه ماشین ابزار گروه مهندسی صنایع با مساعدت وهمکاری دکتر دهمرده رئیس دانشگاه آزاد واحد زاهدان به دستگا ههای فرز و CNC آموزشی و معمولی تجهیز شد .
1392/04/15[ادامه ... ][نمایش : 2217]

وضعیت تجاری ماشن الات cncچوب در ایران

گزارشی از وضعیت تجاری ماشن الات cncچوب در ایران .به طور كلي دستگاه هاي cnc چوب درايران در سه كلاس طبقه بندي ميشوند. 1- دستگاه هاي cnc اروپايي 2- دستگاه هاي cnc ايراني 3- دستگاه هاي cnc چيني
1392/04/15[ادامه ... ][نمایش : 2264]

آخرین مقاله ها