چهاردهمین نما یشگاه صنایع چوب وماشین آلات وابسته تهران

نمایشگاه 94 در19 سالن وبا حضورحدود 300شرکت داخلی وخارجی ازتاریخ11الی 14 بهمن 94 برگزارگردید.درنمایشگاه امسال جدید ترین دستاورد های صنعت چوب به نمایش همگان درامد. شرکت کنندگان درقسمت ماشین آلات درمقایسه با سال گذشته متاسفانه کمتر بود. علت اصلی این افت شرکت کننده بخاطر وضعیت بد مالی ونبود نقدینگی شرکت هابود .
گزارش صنعت پایدار از چهاردهمین نما یشگاه صنایع چوب وماشین آلات وابسته تهران  (مدکس وودکس 2016)
 
 
نمایشگاه 94 در19 سالن وبا حضورحدود 300شرکت داخلی وخارجی ازتاریخ11الی 14 بهمن 94 برگزارگردید.درنمایشگاه امسال جدید ترین دستاورد های صنعت چوب به نمایش همگان درامد. شرکت کنندگان درقسمت ماشین آلات درمقایسه با سال گذشته متاسفانه کمتر بود. علت اصلی این افت شرکت کننده بخاطر وضعیت بد مالی ونبود نقدینگی شرکت هابود .شرایط سخت کسب کار امروزهای صنعت چوب سایه سنگین خودرا کاملا برنمایشگاه چهاردهم انداخت وموجب شد تاشرکت کننده وبازدید کننده برای حضور وبازدید نمایشگاه به مشکل برخورد نمایند.شرکت های خارجی از هلند  المان ایتالیا چین هند محصولات کشورهایشان درحوزه صنایع چوبی  در نمایشگاه ارائه نمودند. ازمسائل جالب نمایشگاه امسال تفاوت قیمت ها ونحوه فروش محصولات بود . بابررسی ما ومقایسه قیمت ونحوه فروش شرکت های تولید کننده سی ان سی چوب وام دی اف ایرانی وخارجی مشخص شد قیمت یک دستگاه سی ان سی حک خارجی حدود15 میلیون تومان ازمدل ایرانی گرانتر جالب توجه نصف کارایی مدل ایرانی داشته وخدمات پس از فروش صفرو فروش بصورت نقدی چیزی که درحال حاضر دربازارکشورما معنی ندارد. یکدستگاه خراطی خارجی دیدیم که فروشنده به آن ماشین منبت کاری سی ان سی  میگفت مشخص شد که دوستان وارد کننده ما هیچ تجربه فنی ندارند وفقط مسول فروش کالای خارجی هستند قیمت دستگاه 65میلیون تومان بود .
 
مشابه ایرانی این دستگاه درسال 93درشهرقم باقیمت25میلیون تومان تولید گردید .باتوانایی زدن200نوع طرح منتهی دراثر نبود سازمان دهی منظم درامر فروش نمیتواند بامدل خارجی رقابت کند. جایی که این دستگاه تولید شد بماند فردی که تولید کننده این دستگاه بود بعد ازشش ماه به پول خود رسید.ولی همان خریداردرفضای نمایشگاه جوگیر شده ومشابه خارجی را65میلیون تومان ونقدی میخرد  نمیدانیم بوی عطر فروشنده وی راجذب میکند یا چهره ..... بهرحال تامافرهنگ خودمان رادرمصرف تغییر ندهیم نتیجه در رقابت کالای ایرانی با خارجی نمی گیریم.ازمسائل دیگر درنمایشگاه امسال حضور بادید کنندگان ازسراسرکشور بود که بصورت گروهی وبا دردسر های فراوان به نمایشگاه امده بودند وهمه فکرشان به سختی برگشت بود واین موضوع موجب شد تا ازنمایشگاه خوب بهره مند نشوند.
 
تبلیغات نمایشگاه هم مثل هرسال درتصرف وارد کنندگان بود تولیدکنندگان داخلی بعلت هزینه بالا وعدم توانایی مالی اسمشان فقط درسردرغرفه شان بود. ندادن لوح یادبود نمایشگاه به شرکت کنندگان ودریافت مبالغ اجباری مثل پول موکت ودرج اسم شرکت کننده درکتاب نمایشگاه بمبلغ دویست هزارتومان ومبالغ هنگفت دیگر ازمسائل دیگر نمایشگاه بود نمیدانیم مبلغ متری صد هزار تومان برای چه چیزی بود حتما سقف وزمین خالی نمایشگاه واستفاده ازدستشویی وهوای نمایشگاه ورودی 2هزارتومان و3هزارتومان پارکینگ نمایشگاه بماند. روی مسئولین ما سفید که فقط تماشاگر هستند وخودرا به بی توجهی وبی خیالی می زنند واگرکسی هم حرفی بزند با حمله به او با کلمه به توچه به موضوع پایان میدهند رونوشت این گزارش به همه رسانه ها ارسال میگردد.
روابط عمومی وامور نمایشگاها
 
مطالب مرتبط
    تنظیمات
    این پرونده را به اشتراک بگذارید :
    Facebook Twitter Google LinkedIn

    یادداشت کاربران
    درج یک یادداشت :
    نام کاربری :
    پست الکترونیکی :
    وب :
    یادداشت :
    کد امنیتی :
    7 + 8 = ?

    آخرین مقاله ها