پهپاد سرنگون شده اسرائیل به پیشرفت هواپیماهای بدون سرنشین ایران منجر می‌شود

«حسین دهقان»، وزیر دفاع ایران، اعلام کرد که سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در نطنز نمایانگر آن است که ایران، پاسخ کوبنده‌ای به هرنوع تجاوز می‌دهد. این گزارش سپس ادامه داد، هرگونه دسترسی ایران به فناوری به شدت رمزگذاری شده درون این وسیله نقلیه احتمالاً نگرانی عظیمی را در تل‌آویو به وجود خواهد آورد.

پهپاد سرنگون شده اسرائیل به پیشرفت هواپیماهای بدون سرنشین ایران منجر می‌شود

یک پایگاه اینترنتی در گزارشی نوشت که پهپاد سرنگون شده رژیم صهیونیستی در ایران احتمالاً موجب پیشرفت برنامه هواپیمای بدون سرنشین تهران می‌شود.

«حسین دهقان»، وزیر دفاع ایران، اعلام کرد که سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در نطنز نمایانگر آن است که ایران، پاسخ کوبنده‌ای به هرنوع تجاوز می‌دهد.

این گزارش سپس ادامه داد، هرگونه دسترسی ایران به فناوری به شدت رمزگذاری شده درون این وسیله نقلیه احتمالاً نگرانی عظیمی را  در تل‌آویو به وجود خواهد آورد.

اگر ایران بتواند به حسگرهای این پهپاد که بسیار پیشرفته و در تعیین دقت مأموریت حائز اهمیت است، دست پیدا کند، احتمال دارد بتواند یک مدل ایرانی آن با قابلیت‌های بلندبرد که بتواند مأموریت‌هایی را برفراز سرزمین اشغالی صورت دهد، بازمهندسی کنند.

در سال 2011 نیز ایران، پهپاد جاسوسی «آر کیو 170» آمریکا را شکار کرد و در یک مراسم رسمی در ماه مه، ایران یک نسخه از این هواپیما را که بازمهندسی کرده بود، رونمایی کرد.

این گزارش سپس به توانمندی‌های ایران در زمینه پهپاد اشاره کرد و نوشت که در نوامبر سال گذشته میلادی، ایران اولین پهپاد شکاری به نام «شاهد 129» را رونمایی کرد.

مطالب مرتبط
    تنظیمات
    این پرونده را به اشتراک بگذارید :
    Facebook Twitter Google LinkedIn

    یادداشت کاربران
    درج یک یادداشت :
    نام کاربری :
    پست الکترونیکی :
    وب :
    یادداشت :
    کد امنیتی :
    5 + 2 = ?

    آخرین مقاله ها