گزارش منطقه صنعتی چهار دانگه

 

شهرک صنعتی چهار دانگه چهار چوب صنعتی ایران

این شهرک در راستای انتقال و ساماندهی مشاغل آلاینده شهر تهران توسط شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری طراحی گردیده است . ‏پروژه مذکور در اراضی به مساحت تقریبی 240 هکتارکه شامل 3500 ‏واحد صنفی و 3000 ‏واحد تجاری می باشد. ‏صنوف در نظر گرفته شده برای استقرار در این شهرک عبارتند از: ‏ماشین سازان، فلزتراشان، آهنگران ساختمانی، آلومینیوم کاران، مصنوعات فلزی و درودگران . ‏بخش اجرا شده توسط این گروه شامل 220 ‏واحد کارگاهی با زیر بنایی بالغ بر700000 ‏متر مربع و ساخت فضای عمومی شهرک و محوطه سازی می باشد که در حال حاضر در حال بهره برداری توسط اصناف مربوطه است و دهها هزار نفر در شهرک فوق مشغول به کار می باشند. از صنایع م.جود و بسیارمشهود سی ان سی میباشد که یکی از قدرتمند ترین مناطق دارای سی ان سی کشور میباشد.

برخی از شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه یکی از مناطق مهم صنعتی در کشور میباشد .راهای دسترسی به شهرک از داخل شهر تهران بزرگراه سعیدی بسمت اسلام شهر واز جنوب و شرق کشور اتو بان ازادگان شمال واز شمال و غرب کشور ازادگان شرق قابل دسترسی میباشد .قیمت سوله در این شهرک حدود متری 1500000تومان الی1800000تومان میباشد.

در مجاورت این شهرک شهرک صنعتی سهند نیز در طی سالهای اخیر بوجود امده است که در حال ساخت و توسعه میباشد. جهت اطلاع بیشتر گزارش تصویری را مشاهده فرمایید.

مطالب مرتبط

: 1392/11/06     : 7598 : 1    : 9 شما نیز به این مطلب امتیاز دهید :
تصاویر این صفحه
تنظیمات
این پرونده را به اشتراک بگذارید :
Facebook Twitter Google LinkedIn
برچسب ها
منطقه صنعتی چهار دانگهچهار دانگه

یادداشت کاربران
درج یک یادداشت :
نام کاربری :
پست الکترونیکی :
وب :
یادداشت :
کد امنیتی :
4 + 1 = ?

آخرین مقاله ها