دستگاه برش پارچه

از برش پارچه برای تولید محصولات مختلف مانند البسه، پرده و ... استفاده می کنند. در گذشته این کار به صورت دستی و با قیچی انجام می شده است که کار بسیار طاقت فرسا و زمان بری بود، اما با گسترش استفاده از دستگاه های سی ان سی صنعت پارچه نیز تغییرات زیادی کرده است. دستگاه برش پارچه CNC که توسط کامپیوتر هدایت می شود در دو نوع دستگاه برش پارچه تیغه ای و دستگاه برش پارچه لیزری وجود دارد.
 از برش پارچه برای تولید محصولات مختلف مانند البسه، پرده و ... استفاده می کنند. در گذشته این کار به صورت دستی و با قیچی انجام می شده است که کار بسیار طاقت فرسا و زمان بری بود، اما با گسترش استفاده از دستگاه های سی ان سی صنعت پارچه نیز تغییرات زیادی کرده   است. دستگاه برش پارچه CNC که توسط کامپیوتر هدایت می شود در دو نوع دستگاه برش پارچه تیغه ای و دستگاه برش پارچه لیزری وجود دارد.  
   گرچه می توان به روش سنتی و توسط قیچی های بزرگ نیز برش پارچه را انجام داد، اما برای تولید انبوه استفاده از دستگاه برش پارچه به صرفه تر است. دستگاه برش پارچه تیغه ای سی ان سی می تواند انواع برش های صاف و منحنی را با دقت و ظرافت و همچنین سرعت بسیار زیادی انجام می دهند. با این دستگاه می توان انواع طرح های مختلف را روی انواع پارچه های نازک و ضخیم، انواع چرم های طبیعی و مصنوعی، پارچه های جین و ... برش داد. دستگاه برش تیغه ای پارچه می تواند 6 تا 8 لایه پارچه را توسط تیغه های متحرک در آن واحد ببرد..
   دستگاه CNC دیگری که برای برش پارچه استفاده می شود دستگاه برش پارچه لیزری است. این دستگاه با توجه به ابعاد میز کار، می تواند انواع طرح های ساده و پیچیده را بر روی چند لایه پارچه و چرم برش زده یا حکاکی کند.  از این دستگاه می توان برای برش و حکاکی روی انواع شال، روسری، کت و شلوار، پیراهن، شلوار جین، انواع چرم های طبیعی و مصنوعی، رویه کفش، کیف و ... استفاده کرد. 
مطالب مرتبط
    تنظیمات
    این پرونده را به اشتراک بگذارید :
    Facebook Twitter Google LinkedIn
    برچسب ها

    یادداشت کاربران
    • نيرومند [saeednyromand(at)gmail]
      0 Like disLike 0
      سلام وخسته نباشيد يه كاذخونه توليد لباس زير و انواع لباسهاي فرم وكار رو دارم راه اندازي ميكنم براي قسمت برش يه دستگاه برش اتومات لازم دارم و.لي چون اطلاعاتم محدوده .ممنون ميشم كمكم كنيد شماره تماسم 09111397465 هستش با سپاس
    درج یک یادداشت :
    نام کاربری :
    پست الکترونیکی :
    وب :
    یادداشت :
    کد امنیتی :
    5 + 4 = ?

    آخرین مقاله ها