ارائه گزارش حمایت از تولید ملی تا پایان آبان ماه به محلس

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی از ارائه این گزارش تا پایان آبان ماه به محلس خبر داد و خاطر نشان کرد: پس از ارائه گزارش به مجلس در نوبت قرار می‌گیرد و احتمالا در اوایل آذر ماه در صحن قرائت خواهد شد.

حمید رضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم درمورد گزارش عملکرد اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ در دستگاه‌های اجرایی کشور، اظهار داشت: سر فصل‌های این گزارش آماده شده و سعی شده در این گزارش بیشتر به موضوع میزان تحقق اهداف پرداخته شود؛ البته این کار در کنار گزارش عملکرد دستگاه‌ها انجام شده است.
وی در مورد این موضوع که آیا همه دستگاه‌ها گزارش عملکرد خود را ارسال کرده‌اند، گفت: بله بخشی ارسال شده و در حال انجام است ولی همان طور که گفتم بیشتر سعی داریم، در این گزارش میزان تحقق اهداف و کیفیت اجرا را بیش از گزارش‌های آماری بررسی کنیم.
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی از ارائه این گزارش تا پایان آبان ماه به محلس خبر داد و خاطر نشان کرد: پس از ارائه گزارش به مجلس در نوبت قرار می‌گیرد و احتمالا در اوایل آذر ماه در صحن قرائت خواهد شد.همچنین طرح بررسی اصلاح ۵ الی ۶ موضوع در قانون اصل ۴۴ مطرح است و اصلاح طرح حمایت از تولید نیز جزء سایر دستور کارهای کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی است.
 

مطالب مرتبط
    تنظیمات
    این پرونده را به اشتراک بگذارید :
    Facebook Twitter Google LinkedIn

    یادداشت کاربران
    درج یک یادداشت :
    نام کاربری :
    پست الکترونیکی :
    وب :
    یادداشت :
    کد امنیتی :
    4 + 6 = ?

    آخرین مقاله ها