فتح یازدهم جردن صنعتی ایران

 


صنعت پایدار در راستای حمایتهای تبلیغاتی خود از صنعت کشور اقدام به تهیه گزارشهایی از مناطق فعال صنعتی نموده است.که برای شروع این حرکت به معرفی منطقه صنعتی فتح یازدهم می پردازیم .

منطقه صنعتی فتح یازدهم در کیلومتر 4 بزرگراه فتح (جاده قدیم کرج ) قرار گرفته است. این منطقه صنعتی به دلیل جغرافیایی و داشتن ماشین الات پیشرفته داشتن تجارب بالای متخصصین و نزدیکی به شهر تهران این منطقه صنعتی را به یک کلونی با ارزش صنعتی تبدیل کرده است. حضور تمامی بخشهای درگیر با صنعت، خصوصی و دولتی گواه این بیان میباشد. فتح یازدهم نقش بسیار اساسی در تمامی جریانات تحول در صنعت ایران داشته و دارد ارزش سرمایه گزاری در این منطقه صنعتی بالغ بر 4000ملیارد میباشد توجه خاص به این منطقه توسط مسئولین میتواند رشد بالای صنعت تخصصی در ایران را افزایش داده و موجب الگو شدن برای سایر مناطق گردد.
از صنایع عمده در خیابان یازدهم خدمات فرز cncتراش cncوایرکات ،واتر جت ،پلاسما ، لیزر ،بورینگ ،پانچ،خم برش،دنده زنی، ماشین سازی ، جوش ارگون، قالب سازی، سنگ محور و.............
صنعت کاران فتح یازدهم در هر شرایطی تعهد خود در صنعت انجام داده اند جالب اینکه این منطقه کمترین امکانات رفاهی را از دولت دریافت نموده است. راهای دسترسی به فتح یازدهم. از داخل شهر میدان ازادی به سوی میدان فتح و بزرگراه فتح وبا استفاده از لاین کند رو بعد از شیر پاستوریزه امکان پذیر می باشد. از بیرون شهر تهران خواه از شرق یاغرب تهران یا عزیزانی که از شرق و جنوب و غرب کشور قصد عزیمت به این منطقه صنعتی را دارند بهترین راه دسترسی بزرگراه ازادگان میباشد .با وارد شدن به این بزرگراه و ورود به بزرگراه فتح شرق می توانند به فتح یازدهم دست پیدا نمایند.

منتظر گزارشهای بعدی ما باشید

مطالب مرتبط

: 1392/08/01     : 4611 : 1    : 9 شما نیز به این مطلب امتیاز دهید :
تصاویر این صفحه
تنظیمات
این پرونده را به اشتراک بگذارید :
Facebook Twitter Google LinkedIn

یادداشت کاربران
درج یک یادداشت :
نام کاربری :
پست الکترونیکی :
وب :
یادداشت :
کد امنیتی :
5 + 8 = ?

آخرین مقاله ها