گزارش شرکت اسپینر

ماشین های اتاق ابزار دندانه ای
در نمایشگاه EMO 2013 ما یک مدل جدید از ماشین های دندانه ای اتاق ابزاری CNC جهت کاربرد های صنعتی و آموزشی را ارائه می کنیم که دارای کاربرد های زیر می باشند :
- ایجاد فضای باز کاری
- دسترسی آسان به پروسه برش
- ادغام نسل قبلی و معمولی CNC





مرکز ماشین های 5 محوری به قیمت 000/99 یورو
شرکت اسپینر برای نمایشگاه EMO یک ماشن 5 محوری جدید را با نام ویرایش شده جدید بنام U5-620 ارائه خواهد نمود. با کمتر از 000/100 یورو ما تعداد محدودی از 50 نوع ماشن را با تکنیک های استاندارد خیلی بالا برای شروع کار با تکنولوژی 5 محوری پیشنهاد و ارائه خواهیم کرد.
جهت دستگاه مدل U5-620 برای ما استعلام بفرستید و صاحب یکی از ماشین های کمیاب جدید ما بشوید.




کنترل جدید هایدن هاین مدل TNC640
در نمایشگاه EMO 2013 برای اولین بار یکی از ماشین های 5 محوری VMC مجهز به محور چرخنده و هدایت شونده مستقیم با تکنولوژی بسیار بالا و کنترل جدید هایدن هاین TNC640 به نمایش در خواهد آمد.
بنابراین شرکت اسپینر احتمالاً اولین سریال ساخت ابزارهای این ماشین را تولید و از نسل قدیم 5XX تا 6XX هایدن هین را با آخرین تغییرات به اتمام رسانده و هر دو کنترلهای جدید TNC620 و TNC640 را بطور انحصاری در مراکز ماشین های ما با کنترل های هایدن هاین پیشنهاد خواهد کرد.





تحرک با ابزار BMT
در نمایشگاه EMO 2013 برای اولین بار تعدادی از ماشین های تراش که بطور مستقیم روی صفحه گردان دیسک بجای ابزارهای VDI نصب شده به نمایش در خواهد آمد. مخصوصاً برای صفحه متحرک نوع تابشی این بهترین پیشنهاد خواهد بود که روی موقعیت دیسک نصب شود چون باعث عملکرد قویتری از نصب روی ابزارهای VDI خواهد داشت.
صفحه متحرک طراحی شده شرکت اسپینر قویتر و چرخشی ترو دارای کاربردی بیشتری خواهد بود اگرچه عملکردهای متحرک اصلی روی ماشین های تراش ما انجام خواهد شد.





دفتر جدید و مکان مونتاژ
ما در کنار فضای طراحی شده کاری به مساحت 2200 متر مکعب و بعد از ساختمان سلف سرویس در حال ساخت دو هال جدید مونتاژبه مساحت 2500 متر مکعب در کارخانه اصلی سوارلاچ هستیم. که هر دوی آنها تا نوامبر 2013 آماده خواهند شد.




جشن عمومی موفقیت آمیز برای نمایش دستگاههای خودکار
در جولای 2013 صدها تن از بازدید کنندگان در یک جشن عمومی در اتاق اتوماتیک شرکت اسپینر در نزدیکی استاتگارت آلمان به مانند جشن عمومی نمایشگاه استاتگارت جهت بازدید به ما ملحق شدند.




ادغام با روبات
در حال حاضر ما برای ماشین تراش TC300 یک سیستم رباتیک یکپارچه را برای بارگذاری خودکار ارائه خواهیم نمود.
در بالای اسپیندل (دوک) اصلی، ربات به طور کامل به عنوان یک راه حل صرفه جویی در فضا بصورت یکپارچه می چرخد و به منطور دسترسی آسان به منطقه کاری جهت بارگذاری و تخلیه قطعات کاری به اسپیندلهای (دوک های) ماشین،مستقیم از طریق درب ربات این کار انجام می شود. برای مثال قسمت های خالی و تمام شده در پالت هایی ذخیره می گردند که می توانند برای مدت زمان طولانی بعنوان سیستم های پالت دوگانه در زمان اجرا بطور مستقل ساخته گردند. همچنین ربات می تواند برای بارگذاری ماشین نیز کاربرد داشته باشد و قسمت های بار گذاری نشده را در یک پالت بعد از تکمیل شدن ماشین ذخیره کند.
کاربردهای دیگر مانند اندازه گیری قطعات، پاکسازی، حکاکی، علامت گذاری قطعات نیز می توانند جزء کاربردهای ربات بصورت اتوماتیک تنظیم گردند. بعنوان یک گزینه استاندارد، راه حل های کامل و یکپارچه اتوماسیون نیز می توانند بعنوان یک فیدر بار در دسترس قرا بگیرند. همه اینها از طریق شرکت اسپینر ساخته شده اند.





ادغام بااتوماسیون
برای اولین بار در نمایشگاه شهر استاتگارت، ما راه حل مختلط دیگری ارائه خواهیم نمود که در حال حاضر برای ماشین های تراش دو متحرکه دسته TTC ما استفاده می شود. در بالای اسپیندل اصلی در اتاقک ماشین ما یک ربات 5 دنده از میان یک درب کوچک درست بالای اسپیندل فوقانی با امکان دسترسی به فضای کار کردن طراحی نموده ایم که برای هر دو اسپیندل جهت بارگذاری خودکار بکار می رود.
قطعه پشتیبانی کاری توسط چندین پالت در قسمت کناری جلوی ماشین کاملا ترکیب شده با ساختار اصلی ماشین ساخته شده است. اپراتور به فضای کاری برای تنظیم دستی از طرق درب جلویی کاملا دسترسی داشته و می تواند خیلی راحت ابزار ها را تنظیم و فرایند برش را بدون اختلال در سیستم اتوماسیون آزمایش نماید.
مجدداً یاد آور می شویم که این راه حل استاندارد شده، قابل انعطاف و سریع برای اتوماسیون توسط شرکت اسپینر صورت گرفته است.





بزرگی زیباست
از تابستان سال 2012 ماشین تراش بزرگ ما، که از رده TC800 می باشد با پنجره هایی بزرگ در فضای کاری طراحی مجدد گردیده تا بتواند دسترسی مناسبتری برای فرایند برش در زمان نصب ماشین تامین نماید.





عملیات تراش کاری و آسیاب کنی در یک ماشین
از 10 سال پیش ما عملیات تیز کنی ( آسیاب کنی) را با ماشین های تراش خیلی دقیق انجام می دادیم تا فرایند های جدیدی برای ترکیب دو نوع تکنولوژی ایجاد کنیم. آن اغلب برای قطعات کاری کوچک دقیق در تولید انبوه مانند ترکیبات هیدرولیکی،دریچه صندلی، مواد سرامیکی، یا برای پوشاندن چرخهای کوچک آسیاب انجام می گردیده است.

مطالب مرتبط

: 1392/06/18     : 6865 : 1    : 9 شما نیز به این مطلب امتیاز دهید :
تنظیمات
این پرونده را به اشتراک بگذارید :
Facebook Twitter Google LinkedIn
برچسب ها
گزارش شرکت اسپینرشرکت اسپینر

یادداشت کاربران
درج یک یادداشت :
نام کاربری :
پست الکترونیکی :
وب :
یادداشت :
کد امنیتی :
5 + 2 = ?

آخرین مقاله ها