وزرای دولت تدبیر و امید متخصص هستند

 
وزرای دولت تدبیر و امید متخصص هستند
حمید رضا فولاد گر نماینده مردم اصفهان در مجلس عضو کمیسیون صنعت معدن تجارت
حمیدرضا فولادگرˈدر گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجلس یک هفته کاری فشرده و چهار روز در صحن علنی برای انتخاب وزیران وقت گذاشت و با بررسی کامل وزرای پیشنهادی به بیشتر آنان رای مثبت داد.وی با بیان اینکه این رای بی سابقه بود، گفت:اکثر نمایندگان ملت با برنامه های اقتصادی دولت تدبیر و امید موافق هستند.وی همچنین اظهار کرد: افرادی هم که رای نمایندگان ملت را کسب نکردند یا بحث های سیاسی داشتند یا با حوزه کاری خود تخصص و تناسب نداشتند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: وزیرانی حائز بیشترین رای شدند که حاشیه کمتری داشتند و با حوزه کاریشان بیشتر تناسب داشتند.
نماینده مردم اصفهان با اشاره به همکاری مجلس و دولت برای پیشرفت کشور و حل مشکلات اقتصادی گفت:مجلس در همه بخش های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کمک یار دولت خواهد بود.
وی با اشاره به وظیفه نظارتی و قانونگذاری مجلس گفت: با حفظ وظایف نظارتی دوره تعامل و همدلی خوبی بین مجلس و دولت برقرار خواهد بود.
فولادگر اظهار کرد: رییس جمهوری جدید در گذشته نماینده مجلس بود و شناخت خوبی از مجلس دارد که این امر به حرکت رو به جلو و تعامل دولت و مجلس کمک خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: دیدگاه های خوبی در دولت تدبیر و امید وجود دارد و باید کوشید در مسیر همدلی و صمیمیت حرکت کرد تا دولت برنامه های پیش رو را بخوبی و با نظارت و تعامل مجلس پیش ببرد.
نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: وزیران دولت تدبیر و امید از سابقه، تجربه و کارنامه اجرایی خوب و بالایی برخوردارند.
ˈمجید منصوریˈ نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وزرای پیشنهادی با توجه به سوابق و تجارب خود، رای اعتماد نمایندگان ملت را کسب کردند.
وی اظهار کرد: انتظار می رود با حمایت مجلس و مردم، وزیران دولت تدبیر و امید مشکلات اقتصادی کشور را رفع کنند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار کرد: رای مثبت مجلس به وزرا، نشانه تعامل و همدلی خوب نمایندگان ملت با دولت جدید است.
وی اظهار کرد: این فضای همدلی در زمان رای گیری و ارائه نظرات مخالفان و موافقان وزرا و برنامه های وزیران بخوبی در مجلس مشاهده می شد.
وی با اشاره به برخی از مشکلات اقتصادی گفت: تورم، گرانی و بیکاری از جمله مهمترین مشکلات اقصادی است که باید با همکاری بین مسوولان کشور حل شود.
وی ابراز امیدواری کرد: مجلس با توجه به وظایف قانونی خود در جهت کمک به دولت از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
 
مطالب مرتبط

: 1392/06/12     : 3148 : 1    : 9 شما نیز به این مطلب امتیاز دهید :
تنظیمات
این پرونده را به اشتراک بگذارید :
Facebook Twitter Google LinkedIn

یادداشت کاربران
درج یک یادداشت :
نام کاربری :
پست الکترونیکی :
وب :
یادداشت :
کد امنیتی :
2 + 2 = ?

آخرین مقاله ها